بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت

کلاهبردان اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور فیس بوک، هات میل و دیگر وب سایت‌های مشابه را سرقت کرده و رمز بانک ملت عبور شما را تغییر می‌دهند. سپس برای همه دوستان شما ای‌میلی را ارسال می‌کنند که در آن آمده است در حالی که در مسافرت بوده‌اید همه پول‌های شما به سرقت رفته است و در حال حاضر نیازمند پول برای پرداخت هزینه‌های هتل هستید.
تغییر یا حذف بانک ملت فایل ها
۱- دانلود نرم افزارها نرم افزارهای اینترنتی به دو گروه کلی تقسیم می شوند: رایگان و پولی. زمانی که می خواهید از یک نرم افزار رایگان استفاده کنید، حتما آن را بانک ملت از سایت اصلی اش دانلود کنید. اگر آدرس سایت اصلی را نمی دانید، نام نرم افزار را در گوگل – یا هر موتور جستجوی دیگر – جستجو کنید و سایتی که در بالای نتایج می آید را برای دانلود برگزینید. البته معمولا آدرس آن سایت شباهت زیادی به نام نرم افزار دارد. مثلا برای دانلود آنتی ویروس «اوست» به سایت «avast.com» مراجعه کنید. ماجرا درباره نرم افزارهای پولی پیچیده تر است. برای خرید اینترنتی این نرم افزارها به کارت اعتباری و یک حساب بانکی بین المللی نیاز است که در دسترس همگان نیست. خب برای رفع این مشکل باید نسخه کرک شده (قفل شکسته) نرم افزار را پیدا کنیم و یا به جای نرم افزار پولی از یک نرم افزار مشابه و رایگان استفاده کنیم. ما توصیه می کنیم حتی الامکان از نرم افزار جایگزین و رایگان استفاده کنید، اما برای بعضی نرم افزارها – مثل Photoshop – جایگزین مناسبی وجود ندارد و کاربران مجبور به استفاده از نسخه های کرک شده هستند. همان طور که می دانید این کار خلاف قانون کپی رایت بوده و دقیقا از همین جا است که خطرات آغاز می شود. بسیاری از نرم افزارهای کرک شده حاوی انواع بدافزارها خصوصا تروجان هستند. این امر کاملا طبیعی است. شما خودتان را جای یک هکر بگذارید. آیا حاضرید برای رضای خدا مدت ها وقت و انرژی خود را بگذارید تا بتوانید یک نرم افزار را کرک کنید و آن را به رایگان در اختیار دیگران قرار دهید؟ مسلما نه.
بانک ملت
شما مي توانيد فقط با 350 هزار تومان از وب سايت هاي روسي يك بسته نرم افزاري هك بخريد. نفوذگران در اين روش كدهايي را در وب سايت قرباني مي كارند كه در نتيجه آن كامپيوتر هر كسي كه آن وب سايت بانک ملت را (كه به يك وب سايت آلوده تبديل شده است) باز مي كند يك Keylogger دريافت مي كند. اين Keylogger به هكرها اجازه مي دهد هر فعاليتي را كامپيوتر قرباني انجام مي دهد مشاهده كنند. بدين ترتيب آنها مي توانند اطلاعات و رمزهاي عبور حساب بانكي آن شخص را بدست آورند.
• هيچگاه از يك حافظه USB ناشناخته استفاده نكنيد- اگر يك حافظه USB مشكوك يا ناشناخته را مي بانک ملت خواهيد استفاده كنيد اول آنرا به افراد متخصص سازمان خود در زمينه IT بدهيد تا آنرا براي شما پاك سازي كنند. هيچگاه اين گونه حافظه ها را از روي كنجكاوي يا بخاطر فايل هاي عكس و فيلمي كه روي آن قرار دارد به كامپيوتر خود متصل نكنيد. چون معمولا فايل هاي جذاب به عنوان تله استفاده مي شوند. ولي بوسيله آنها نرم افزار هاي مخرب وارد كامپيوترتان مي شود.
از طرف دیگر برنامه کرم با Visual Basic Script نوشته شده بود (که پسوند vbs فایل نیز به همین دلیل است) و این زبان برنامه نویسی می تواند با برنامه Outlook ویندوز ارتباط برقرار کرده و از لیست تماس های آن نیز استفاده کرده و خود را برای تمام افراد حاضر در لیست تماس (Contact list) آن بفرستد. به همین دلیل این کرم فقط بانک ملت روی سیستم عامل ویندوز می توانست اجرا شود. اگرچه برای سیستم عامل های دیگر نیز ایمیل می شد اما آنها را آلوده نکرد.
and.doxdesk يك سايت اينترنتي مي بانک ملت باشد كه به صورت online كامپيوتر شما را كاوش مي كند.
ارتباطات بانک ملت > اینترنت - همشهری‌آنلاین:
به‌عنوان نخستین فریب اینترنتی، حقه نیجریه‌ای هم چنان پرطرفدارترین شیوه کلاهبرداران است. در این حقه به شما قول یک جایزه و یا ارائه درصدی از پول کلانی داده می‌شود که قرار است آن را از کشور نیجریه خارج کنید. معمولاً در ابتدا از شما خواسته می‌شود تا یک مبلغ بانک ملت اولیه را برای پوشش هزینه‌های بانکی ارائه دهید. مسلم است که به محض دادن پول کلاهبرداران غیب می‌شوند.
بانک ملت

اهداف و عملکرد بانک ملت
كوكي ها مكانيزم كاملي براي شناسايي نيستند، ولي كارهايي را ممكن مي سازند كه شايد بدون آنها انجام همين كارهاي بانک ملت ساده غير ممكن بود. در اينجا به بررسي چند مشكل كه از كارايي كوكي ها مي كاهد مي پردازيم.
یکی از راههایی که خلافکاران برای انتقال اطلاعات محرمانه خود از آن بانک ملت استفاده می کنند مخفی نویسی است در این روش اطلاعاتی را در فایل های صوتی، تصویری و مانند آن ذخیره می کنند. بعضی مواقع قسمتی از اطلاعات را در یک فایل و بقیه را در فایل های دیگر مخفی می کنند در این حالت تشخیص و رمزگشایی بسیار مشکل است.
اين نرم افزار ويروسها و ابزارهاي نفوذگري (هك) را متوقف مي كند. و احتياج به update بانک ملت كردن بانك اطلاعاتي ويروس آن نيست و شما را در برابر آخرين ويروسها محافظت مي كند. و از اجراي نرم افزارهاي نامطمئن جلوگيري مي كند.
• دیسک آنالایزرها بانک ملت
• افراد معمولاً از كامپيوتر ها به طور مشترك استفاده مي كنند. هر كامپيوتري كه در يك مكان عمومي مانند محل كار يا حتي در خانه معمولاً‌ به طور اشتراكي چند نفر از آن استفاده مي كنند. و چندين نفر در زمان هاي مختلف بوسيله اين كامپيوتر به اينترنت متصل مي شوند. كوكي ها نمي توانند نياز همه آنها را همزمان برآورده كنند. فرض كنيد بانک ملت از يك مكان عمومي مانند يك كافي نت در حال خريد از يك فروشگاه اينترنتي هستيد. اين فروشگاه اينترنتي روي كامپيوتري كه از آن براي خريد استفاده مي كنيد يك كوكي قرار مي دهد تا اگر بار ديگر وارد اين فروشگاه اينترنتي شديد حساب شما را استفاده كند. فروشگاههاي اينترنتي معمولاً در اين زمينه بسيار هشدار مي دهند. يا فرض كنيد كه شما با استفاده از كامپيوتر شخصي همسرتان از فروشگاه اينترنتي آمازون خريد كرده ايد و حال اگر همسرتان بعد از شما براي خريد وارد آمازون شود فقط با يك كليك مي تواند خريد كند البته با حساب شما!
براي حفاظت اطلاعات خود روي بانک ملت درايو USB يا كامپيوتري كه درايو USB به آن متصل مي شود كار هاي زير را انجام دهيد.
اگر تحركات جديد و غير عادي در مرورگر (مانند اينترنت اكسپلورر، فاير فاكس و ...) مشاهده كرديد احتمالاً به Spyware آلوده شده ايد. اما حتي اگر در ظاهر هم چيزي مشاهده نمي كنيد باز هم ممكن است سيستم شما آلوده شده باشد زير بسياري از Spyware ها بي سر و صدا تحركات شما را در اينترنت جمع آوري مي كنند تا از آنها را براي استفاده هاي تبليغاتي به فروش برسانند. اين نرم افزار مجاني است بنابراين بانک ملت دانلود و نصب آن ضرري ندارد.
در يك كامپيوتر با سيستم عاملي مانند ويندوز NT يا يونيكس كه حسابها به طور مناسب و درست در اختيار كاربران بانک ملت قرار مي گيرند كمتر اين مشكلات پديد مي آيند.
2222401 بانک ملت
ارتکاب جرم در فضای بانک ملت مجازی، روز به روز افزایش می‌یابد. اداره‌ی جنایی آلمان تنها در سال ۲۰۱۰، بیش از ۶۰ هزار مورد کلاهبرداری اینترنتی را به ثبت رسانده است.
گانگسترها بانک ملت بيش از 10000 وب سايت را براي بدست آوردن رمزهاي بانكي آلوده كرده اند.
• از نرم افزار هاي امنيتي استفاده نكنيد و آنها را به روز نگه داريد- از يك فاير وال، آنتي ويروس و يك آنتي اسپاي وير (Anti Spy بانک ملت Ware ) استفاده كنيد. تا آسيب پذيري كامپيوتر خود را در برابر حملات كاهش دهيد. همچنين بايد اين نرم افزار ها را با افزودن وصله هاي امنيتي به روز نگه داريد.
وبگردی امن با فایر بانک ملت فاکس
فيشينگ يا Phishing در حقيقت يك جعل هويت است به طوريكه جاعل از طريق ايميل هاي تقلبي دست به كار مي شود. به عبارت ديگر وب سايت هايي هستند كه توسط افراد كلاهبردار ساخته شده اند. اين وب سايت ها به گونه اي طراحي شده اند كه كه خود را به جاي يك سرور ايميل سر شناس مانند ياهو جا مي زنند و وقتي قرباني به اين آدرس هدايت مي شود با صفحه اي كاملاً مشابه صفحه ياهو روبرو مي شود و نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد مي كند بانک ملت و به اين روش مي توانند به اطلاعات حساس فرد (مانند اطلاعات حساس بانكي) دست پيدا كنند.
اين نرم افزاري است كه نرم افزارهاي مانيتور بانک ملت كي برد را شناسايي مي كند.
2- هميشه براي وارد كردن اطلاعات حساس كاربري يك صفحه جديد در مرورگر خود باز كنيد و آدرس آن وب سايت را به صورت دستي وارد كنيد. مثلا اگر از ebay پيغامي دريافت كرديد كه از شما خواسته بود وارد آن وب سايت شويد روي هيچ لينكي كليك نكنيد و فقط يك صفحه بانک ملت ديگر باز كنيد آنگاه آدرس http://www.ebay.com را در آن وارد كنيد. سپس مي توانيد اطلاعات كاربري خود را وارد كنيد.
تروجان به روش‌های بانک ملت زیر کامپیوتر را آلوده می کند:
هيچ كس نمي داند چند كامپيوتر در دنيا به اين روش آلوده شده بانک ملت است اما حقيقت اين است كه سيستم هاي امنيتي موجود مي توانند از هر 1000 مورد فقط تعداد كمي را شناسايي كنند.
برخی از کرم های کامپیوتری مخرب نیستند، فقط از کامپیوتری به کامپیوتر دیگر تکثیر می شوند بدون اینکه تغییری در سیستم عامل آنها ایجاد کنند. البته اگر این تکثیر زیاد باشد، می تواند با پرکردن هارد یک کامپیوتر و یا مصرف کردن پهنای باند شبکه، مشکلات بانک ملت جدی به بار آورد. تصورش را بکنید که به خاطر یک کرم! نتوانید از اینترنت استفاده کنید یا سرعت شبکه محلی تان به شدت کند بشود.
reportphishing@antiphishing.com بانک ملت & spam@uce.gov
کارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي بانک ملت هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيت رايانه آمريكا در آخرين بيانيه خود نسبت به تهديد دنياي بازي هاي آنلاين توسط ويروس هاي رايانه اي هشدار دادن. بر اساس آمار و مستندات منتشر شده از سوي موسسه تحقيقاتي و امنيتي پاندالب، در ماه گذشته ميلادي بيشتر قربانيان ويروس هاي رايانه اي كساني بوده اند كه از طريق هرزنامه ها و تروجان هاي جديدي كه از چشم ضدويروس ها پنهان مي ماند مورد هدف قرار گرفته اند و اين اتفاق در طول يك بازي آنلاين براي آن ها افتاده است. كارشناسان امنيتي معتقد هستند كه هكرهاي حرفه اي با ويروس ها و تروجان هاي خطرناك پشت ديوار بازي هاي آنلاين منتظر هستند تا رايانه هاي كاربران را از ميان ببرند ، كارشناسان امنيتي هشدار داده اند كه در ماه هاي آينده گسترش تروجان ها و ويروس هاي رايان هاي دنياي اينترنت و كاربران رايانه را با مشكلات اساسي مواجه كند و براي جلوگيري از اين اتفاق بايد كاربران هر روز ضد ويروس هاي خود را به روز كرده و از انجام بازي هاي رايانه اي پرهيز كنند.
حل مشكلات مذكور احتمالاً به همين سادگي ها هم نيست بانک ملت مگر اينكه از كاربر خواسته شود در سايت مذكور ثبت نام كند.

و در آخر شیوع تروجان ها بانک ملت
ابزارهای ذخیره بانک ملت اطلاعات
شرارت های رایانه ای زمینه ای است که سود زیادی برای خلافکاران دارد و پیش بینی می بانک ملت شود که این خلافکاری ها در دهه پیش رو افزایش چشمگیری داشته باشد.
• رمزگشاها بانک ملت
اين نرم افزار توسعه يافته و قويتر شده است با قدرت مسدود كردن در آن واحد براي افراد حرفه بانک ملت اي گزينه خوبي است.
• نرم بانک ملت افزار هاي زيادي وجود دارند كه مي توانند اطلاعات يك فولدر را در عرض چند ثانيه مخفي و دوباره با وارد كردن يك رمز عبور آشكار كنند. اگر اطلاعات حساسي داريد مي توانيد از اين نرم افزار ها استفاده كنيد. يكي از اين نرم افزار ها كه كارايي بالايي دارد Folder Lock است. البته بهتر است نرم افزار هاي مختلف را تجربه كنيد. چون براي نرم افزار هاي معروف راه هاي شكستن رمز عبور بيشتري وجود دارد.
دیدن صفحه بانک ملت نمایش کامپیوتر هدف
مقدمه بانک ملت
- استفاده از مهندسی اجتماعی (Social engineering) و اغوای افراد برای باز کردن فایل پیوست شده. فکر کنید که شما از دوستتان یک ایمیل با موضوع I بانک ملت Love you دریافت کنید. بسیاری از افراد بدون فکر این‌گونه ایمیل‌ها را باز می کنند. همیشه مراقب باشید که به ایمیل‌های دریافتی از دوستان هم مشکوک باشید.
اخیراً فریبی هوشمندانه بر پایه فریب نیجریه ایجاد شده است که در آن ای‌میلی برای بانک ملت شما ارسال می‌شود مبنی بر اینکه مبلغی برای دلجویی از قربانیان کلاهبرداری نیجریه در نظر گرفته شده است و شما یکی از قربانیان خوش‌شانس هستید. سپس کلاهبرداران برای ارسال غرامت، از شما درخواست 1000 دلار پول می‌کنند!
نوشته: ليزا اسميت بانک ملت
نسخه بتاي Anti Spyware مايكروسافت يك تكنولوژي امنيتي است كه به كاربران ويندوز كمك مي كند تا از سيستم خود در برابر Spyware ها و نرم افزارهاي ناخواسته ديگر محافظت كنند. Spyware هاي شناخته شده در كامپيوتر شما را شناسايي كرده و از بين مي برد. كه اين به كمتر شدن آثار منفي كه بوسيله Spyware بوجود مي آيد مانند كند شدن سيستم، پنجره هاي مزاحمي كه مدام باز مي شوند، تغييرات ناخواسته در تنظيمات اينترنت و استفاده ناخواسته از اطلاعات محرمانه بانک ملت شما كمك مي كند. Spyware ها، با بيش از 50 روش مي توانند وارد كامپيوتر شما شوند. بنابراين يك محافظت مداوم از كامپيوتر لازم است.
Ad _ بانک ملت Aware
خطر امنيتي حافظه بانک ملت هاي فلش چيست؟
علاوه بر موارد بالا شما باید از نرم افزارهای آنتی ویروس، AntiSpyware (ضد جاسوس افزار) و فایروال (دیوار آتش) نیز استفاده کنید. برای آنتی اسپایور پیشنهاد های ما Adaware ، Spybot و آنتی بانک ملت اسپایور پرتابل (قابل جابجایی) Super Anti Spyware هستند. برای فایروال نیز می توانید از کومودو استفاده کنید.
به کمک فنون رایانه ای راهی اصولی و مشخص برای جمع آوری اطلاعات در سیستم های کامپیوتری و شبکه ای فراهم می کند که این روش ها می تواند بسیار مرموز و مخفی باشد و تشخیص آنها بسیار مشکل باشد. و افراد عادی هم به سختی می توانند از این روش بانک ملت ها استفاده کنند.
یک پیشنهاد کاری از کشوری خارجی را دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه می‌توانید تنها با چند ساعت کار از خانه هزاران دلار درآمد داشته باشید. این پیشنهاد بسیار فریبنده است و درصورتی که آن را قبول کنید، آن‌ها از شما درخواست اطلاعات حساب بانکی‌تان را می‌کنند. سپس کلاهبرداران از حساب شما برای ذخیره کردن پول‌هایی که از حساب‌های دیگر سرقت کرده‌اند، سوءاستفاده می‌کنند و شما را بدون بانک ملت اینکه بخواهید شریک جرم می‌کنند.
بانک ملت
اسپای بات، بانک ملت ایمنی در برابر جاسوس افزارها
حافظه هاي بانک ملت فلش كوچك، در دسترس، ارزان و قابل حمل و نقل هستند آنهم به سادگي قرار دادن در جيب شلوار. همه اين مزايا سبب شده است كه اين حافظه ها براي نقل و انتقال اطلاعات از كامپيوتري به كامپيوتر ديگر بسيار محبوب و مرسوم باشند اگر چه همه اين خاصيت ها آنها را براي خرابكاران كامپيوتري و ويروس ها جذاب كرده است.
آشنایی با بزرگ‌ترین فریب‌های اینترنتی بانک ملت
ایمیل راه دیگر انتقال کرم ها است. هنگام باز کردن ایمیل افراد ناشناس محتاط باشید. از اجرای بانک ملت فایل های پیوست (Attachment) ایمیل خودداری و از کلیک روی لینک های این ایمیل پرهیز کنید. مثال مشهور برای این مورد کرم ILOVEYOU است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.
پر کردن فضای خالی بانک ملت کامپیوتر هدف
سطح بندی بانک ملت مطلب:
بانک ملت
چگونه مي توانيد از اطلاعات خود حفاظت بانک ملت كنيد؟
رایج‌ترین شیوه‌ای که کلاهبرداران اینترنتی از آن استفاده می‌کنند، روش بات نتسه (Bot-Netze)، یعنی وصل تعداد زیادی رایانه‌ ویروس‌دار به یکدیگر است، بدون بانک ملت این که کاربر از آن اطلاع داشته باشد.
4- هيچگاه در يك ايميل مشكوك به فيشينگ يا هر ايميل بانک ملت ناشناخته ديگري فايل هاي ضميمه ( Attachments ) را باز نكنيد.
بعضي مواقع اطلاعات كامپيوتر شما بخاطر يك نقص فني از بين مي رود و ربطي به ويروس، هكر يا خرابكار ندارد كه براي پايين بانک ملت آوردن چنين احتمالي بهتر است از يك محافظ صاعقه استفاده كنيد. ثانياً هميشه از اطلاعات خود نسخه پشتيبان داشته باشيد تا اگر كامپيوتر شما به مشكلي برخورد همه اطلاعات را از دست ندهيد.
شما مي توانيد دسترسي افراد مختلف از جمله خانواده، همكار، هم اتاقي و ... را به كامپيوتر خود محدود كنيد و مشخص كنيد بانک ملت چه كساني به چه اطلاعاتي دست پيدا كنند. و حتي آنها را شناسايي كنيد. اما شناسايي افرادي كه از راه دور و از طريق يك شبكه به كامپيوتر شما دسترسي دارند كار آساني نيست. در اين حالت آسيب پذيري شما در برابر نفوذ خرابكاران و لو رفتن يا از دست رفتن اطلاعات و... بيشتر است. اما كارهايي وجود دارند كه اگر آنها را انجام دهيد و اين كارها تبديل به عادت شوند آنوقت دسترسي به اطلاعات شما بسيار سخت خواهد شد.
• تنظيمات حفاظتي خود را ارزيابي كنيد. بيشتر نرم افزار ها از قبيل مرورگر ها، برنامه هاي چك ايميل و ... كه در اينترنت استفاده مي شوند همواره تسهيلاتي ارائه مي دهند كه به شما كمك مي كند نياز هاي امنيتي خود را مديريت كنيد. فعال كردن برخي قابليت هاي اين نرم افزار ها بانک ملت باعث راحتي در استفاده از آنها مي شوند ولي ممكن است آسيب پذيري كامپيوتر شما را افزايش دهند. تنظيمات امنيتي ( Security Setting ) نرم افزار هاي خود را حتماً چك كنيد.

این رقم نسبت به موارد تقلب در سال بانک ملت ۲۰۰۹، ۲۰ درصد افزایش داشته است.
به نظر یورگ تسیرکه، گام بعدی باید در جهت تشکیل شبکه‌ای از بانک ملت نمایندگان شرکت‌‌های تلفن و ارتباطات، نهادهای بازرسی و تحقیق و نمایندگان اقتصاد برداشته شود. چندی پیش شبکه‌ی مشابهی ‌برای مبارزه با خلافکارانی که با روش فیشینگ (Phishing) به شکار داده‌های کاربران می‌‌روند، نیز تشکیل شده است. این کلاهبردان اینترنتی می‌کوشند، با استفاده از پیچینگ، یعنی جعل آدرس‌های اینترنتی، پست الکتریکی یا ارسال پیامک با نام‌های مستعار، به داده‌های بانکی کاربران دست یابند.
کومودو، دیواره آتش بانک ملت کامپیوتر شما
بخش دیگری از هزینه ها بانک ملت به دلیل خود برنامه کرم بود. این بدافزار با جایگزین کردن خودش به جای فایل های مهم – مثل فایل های موزیک، مولتی مدیا و ... – آنها را از بین می برد.
• پاکت بانک ملت اسنیفر
يك سري عادت هاي خوب در زمينه امنيت اطلاعات كامپيوتري وجود دارند كه اگر رعايت شوند به ميزان قابل توجهي احتمال از بين رفتن يا دسترسي ديگران به اطلاعات موجود در كامپيوتر را كاهش مي دهند. بانک ملت
دزدیدن اطلاعات (مثل بانک ملت رمزهای عبور)
• قرعه‌کشی‌ها بانک ملت
از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر مطلب زیر را مطالعه نمایید: بانک ملت
کرم هایی وجود دارند که با اهداف مفید ساخته می شوند. برای مثال خانواده ای از کرم ها با نام Nichi وجود دارند که وقتی وارد کامپیوتر می شوند سعی می کنند آپدیت های مفید ویندوز را از سایت بانک ملت مایکروسافت بگیرند و در کامپیوتر نصب کنند. با این کار بدون اینکه کاربر هیچ زحمتی به خود داده باشد، امنیت آن کامپیوتر افزایش می یابد.
آدرس سايتهايي كه نياز به SSL دارند بايد به صورت https به جاي http باشد. يك پرتكل ديگر براي انتقال مطمئن اطلاعات روي شبكه جهاني وب secure http يا s-http است. به طوريكه SSL يك ارتباط مطمئن بين يك كاربر و سرور ايجاد مي كند. و هر اطلاعاتي را مي توان با آن منتقل كرد. ولي s-http طراحي شده است تا پيام هاي شخصي را به طور ايمن انتقال دهد. بنابراين SSL و s-http را مي توان به عنوان مكمل يكديگر در بانک ملت نظر گرفت، تا رقيب يكديگر. هر دو پرتكل بوسيله IETF (كه مخفف Internet Engineering Task Force است) به عنوان استاندارد تصويب شده است.
بعضی از کرم ها با اهداف تحقیقاتی و بررسی راه های مختلف انتقال کرم ها و بعضی دیگر با هدف شوخی و نمایش یک بانک ملت عکس جالب در دسکتاپ کامپیوتر ساخته می شوند.

برای اطلاعات بیشتر بانک ملت بخوانید:
چند سال پيش با كمي اغماض مي شد گفت اين حرف ها درست است ولي امروزه با بوجود آمدن تهديدات دورگه! كه هم خواص يك كرم اينترنتي و هم ويروس را دارد و از هر دوي آنها مخرب تر است ديگر به اين سادگي نمي توانيد از كنار امنيت كامپيوتر خود با بي تفاوتي بانک ملت بگذريد حتي اگر اطلاعات مهمي روي آن نداشته باشيد به عنوان مثال يكي از اين تهديدات كه Blaster نام دارد دور از چشم بسياري مي تواند در عرض كمتر از چند ساعت هزاران و بلكه ميليون ها كامپيوتر را در اينترنت آلوده كند. براي چنين بد افزار مخربي مهم نيست كه كامپيوتري چه كسي را هدف قرار مي دهد و اطلاعات آن چه ارزشي دارد فقط اطلاعات را جمع آوري مي كند تا در زمان مناسب از اين اطلاعات به سرقت رفته سوء استفاده كند. حتي ممكن است كامپيوتر شما مستقيما مورد حمله واقع نشود و از آن به عنوان پايگاهي براي حمله به كامپيوتر هاي ديگر ( مثلاً در يك شبكه كامپيوتري ) استفاده شود. حتي به اين روش ممكن است از كامپيوتر شما براي ارسال نامه هاي الكترونيكي نا خواسته و تبليغات وب سايت هاي غير اخلاقي استفاده شود، در حاليكه از ان بي خبريد. بنابراين مسئوليت شهروندي شما حكم مي كند كه از كامپيوتر خود در برابر اين تهديدات حفاظت كنيد.
6- مرتباً فعاليت هايي بانک ملت كه در حساب كاربري شما انجام مي شود زير نظر داشته باشيد و ببينيد كارهاي مشكوكي انجام شده است يا خير.
فضای بانک ملت سایبر > جرایم سایبر - همشهری‌آنلاین:
درهای پشتی به بانک ملت سازنده بدافزار اجازه ورود به کامپیوترهای آلوده و کنترل آنها را می دهند. علاوه بر این بسیاری از بدافزارها از جمله کرم ها با استفاده از همین درپشتی منتقل می شوند.
ردگیری آدرس email بانک ملت
• در سايتهاي شخصي يا در هنگام chat اطلاعاتي مانند آدرس خود بانک ملت يا شماره تلفن خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد.
کرم کار خود را در روز پنجم ماه می سال 2000 از فیلیپین آغاز کرد و در همان روز اول در سطح دنیا پخش شد. آلودگی ابتدا از فیلیپین به هنگ کنگ و از آنجا به اروپا و آمریکا انتقال یافت و فقط هشت روز بعد از شروع انتشار، 50 میلیون آلودگی گزارش شد. کرم ILOVEYOU حدود 5.5 میلیارد دلار در تمام سطح دنیا بانک ملت خسارت به بار آورد. بیشترین هزینه مربوط به زحمتی بود که برای پاک کردن کرم کشیده شد. سازمان های پنتاگون، سیا و پارلمان انگلیس مجبور شدند برای پاک کردن کرم تمامی سیستم های ایمیلی خود را برای مدتی از کار بیاندازند و این کارها مشکلات فراوانی برایشان ایجاد کرد.
بانک ملت
• اگر chat مي كنيد بانک ملت يا با شخصي بوسيله e-mail ارتباط داريد و به او اطمينان كامل ندارديد منطقه مورد سكونت خود را به او اطلاع ندهيد.
در سیستم های رایانه ای و شبکه ها شرارت های رایانه ای به این صورت ها انجام می بانک ملت گیرد.





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: